Perchè sceglite a pittura di rivestimentu in polvere?

U rivestimentu in polvere hè un mezzu assai populari di pittura u vostru tumbler cù una varietà di culori è finiture dispunibili.Fornisce una quantità di benefici nantu à i metudi di pittura tradiziunali chì ponu rinfurzà u valore è a viabilità di u finitu in una larga gamma di applicazioni.Da u costu di u revestimentu à a durabilità è l'impattu ambientale, a polvera hè un modu assai efficace per furnisce una alta qualità à u vostru tumbler.

1. Durabilità - In quantu à a finitura stessu, i rivestimenti in polvere sò cunnisciuti per esse più durable chì l'altri opzioni di revestimentu.Durante a curazione, a polvera si fonde è forma lunghe catene chimiche mentre si gelifica.In u risultatu, u finitu hè più flexibule di a pittura tradiziunale è permette una piccula quantità di flex è flex mentre i vostri pezzi vibranu è si movenu.Hè ancu resistente à i graffii, a sbucciatura è a corrosione.
f3ab9d4e701123aa8f0a7431cc85f94

2.Variety - Mentre chì ci sò parechji culori cumuni è finiti utilizati in u revestimentu in polvere, unu di i meglii attivi di stu metudu hè a capacità di persunalizà cumpletamente u vostru culore è finitu.Creeremu una mistura di polvere unica chì currisponde à qualsiasi culore, cù l'opzione di aghjunghje texture cum'è rughe o glitter, è una vasta gamma di finiture da alta lucentezza finu à matte.U culore persunalizatu hè dispunibule.

Rivestimenti in polvere

3. Mantenimentu - Infine, u revestimentu in polvere hè assai faciule di mantene à longu andà.Nisun detergenti o solventi speciali sò necessarii per mantene a pulita.Invece, pò esse lavatu cù acqua regulare, saponata è lavata.Siccomu u revestimentu hè cusì resistente à i graffii è a corrosione, ùn avete micca da preoccupari di l'oxidazione o altri danni durante a pulizia.

DSY pò risponde à tutti i vostri bisogni di rivestimentu in polvere
À DSY, a nostra fabbrica hà l'equipaggiu è a macchina di rivestimentu in polvere più avanzati, è sapemu cumu pulverizà tutti i tipi di buttigli d'acqua à qualsiasi specificazione.Diversi trattamenti di superficia anu caratteristiche diverse, è pudemu sceglie u modu chì si adatta megliu à u disignu di a buttiglia è i bisogni di u mercatu.

Cuntattateci oghje per più infurmazione è una quotazione di prughjettu gratuitu.


Postu tempu: Apr-01-2022