Limitu di putenza

In u passatu, u paese hà luttatu per equilibrà l'approvvigionamentu di l'electricità cù a dumanda, chì spessu hà lasciatu parechje pruvince di a Cina in risicu di interrupzioni di energia.

Duranti i tempi di cunsumu di energia massima in l'estiu è l'invernu, u prublema diventa particularmente agutu.

Ma quist'annu una quantità di fatturi si sò riuniti per fà u prublema particularmente seriu.

Cume u mondu cumencia à riapertura dopu a pandemia, a dumanda di merchenzie chinesi hè in crescita è e fabbriche chì li facenu bisognu di assai più putere.

A crisi di u putere naziunale di a Cina hà causatu taglii drastici di l'electricità.E fabbriche in tuttu u paese anu cambiatu à pianificazioni ridotte o sò state dumandate di piantà l'operazioni, rallentendu una catena di furnimentu digià tesa da i blocchi di spedizione per via di i focu di coronavirus.A crisa hè stata custruita durante l'estiu

Parechje imprese sò state affettate da i tagli di energia, postu chì l'electricità hè stata razionata in parechje pruvince è regioni.

L'imprese in i principali zoni di fabricazione sò stati chjamati per riduce l'usu di l'energia durante i periodi di piccu dumanda o limità u numeru di ghjorni chì operanu.

In u mondu, l'interruzioni puderanu affettà e catene di supply, soprattuttu versu a fine di a stagione di shopping di l'annu.

Dapoi a riapertura di l'ecunumie, i rivenditori in u mondu anu digià affruntatu una disrupzione generalizzata in mezzu di una crescita di a dumanda di impurtazioni.

Avà avemu un avvisu ogni settimana chì ci dice chì i ghjorni di a settimana dopu ch'elli taglianu u putere.

Questu hè obligatu à affettà a nostra velocità di produzzione, è chì risultatu in certi ordini grossi pò esse ritardati.In più di qualchi aggiustamenti di prezzu ancu per via di a pulitica di rationing power.

Dunque, questu annu hè sempre un annu assai difficiuli per a nostra industria, Certi di i nostri aghjustamenti di u prezzu sò ancu influinzati da fatturi objetivi. Per quessa, speremu veramente chì u cliente pò capisce chì è sinceramente scusate à u cliente per l'impattu nantu à l'ordine.

nutizie (1)
nutizie (2)

nutizie (3)


Tempu di pubblicazione: 15-10-2021