Cumu sublimà i bicchieri o buttigli?

nutizie

Passi

1.Assicuratevi chì avete ciò chì avete bisognu.
L'articuli necessarii sò i seguenti: stampante di sublimazione (Epson o Inkjet) cù inchiostri di sublimazione installati, software d'arte grafica cum'è Adobe Illustrator o Coral Draw, carta di sublimazione, pressa termica tumbler o fornu, paio di forbici o coltello d'arte è una regula, shrink wraps o sleeve, heat tape è uni pochi di tumblers di sublimazione in biancu

2.Avè un mudellu.
U mudellu avemu bisognu di dimensioni di l'area di stampa.U mudellu AI hè stallatu per pudè stampà i grafici per dui tumblers in una pagina.Avemu lasciatu linee guida in u locu per mostrà induve posizionate i loghi in modu chì sò posizionati à circa 3 ore è 9 ore se cercate in cima à u tumbler cù u manicu in a pusizione di 12 ore. .Per piacè mantene u testu è i grafici impurtanti à 2,5 mm da u bordu di a linea di taglio magenta o di e linee guida.Questu hè cusì quandu avete tagliatu u vostru fogliu stampatu finitu chì ùn avete micca tagliatu accidentalmente in u vostru logò.I grafici di fondo duveranu estenderà 2,5 mm oltre a linea di taglio

3.Una volta avete finitu u mudellu.
Aprite in Illustrator è mette i vostri loghi o opere d'arte in a pusizione dichjarata.Sè vo vulete solu 1 logu nantu à ogni tumbler poi pusizioni u vostru logu à u latu dritta.Questu significa chì una persona destra vi vede u vostru logu quandu ripiglia u vostru tumbler.Hè veramente da u latu sbagliatu à u mumentu da una volta chì avemu stampatu in l'immagine specchiu serà nantu à u latu currettu, chì hè nantu à a manca di a pagina.

4.Una volta vi sò cuntentu cù a pusizioni di voi logò / loghi vi sò prontu à stampà u vostru artwork.
In generale, per a maiò parte di a carta di sublimazione di bona qualità ùn avete micca bisognu di assai tinta per esse disposta nantu à a carta di sublimazione.Sè vo aduprate una stampante EPSON, una bona impostazione per principià sò Opzioni di qualità: Foto, Tipu di carta: CARTI SINI, sottu a Tabulazione Layout di pagina assicuratevi chì a casella di spunta Mirror Image hè marcata.Cliccate OK dopu u buttone Stampa è dopu u buttone Stampa torna in a finestra di stampa di Illustrator.

5.Ora chì avete stampatu a vostra pagina, duverebbe vede qualcosa cusì.
Ùn vi preoccupate micca di l'aspettu lavatu.Tutte e stampe di sublimazione sò cusì.A magia accade una volta chì l'imaghjina hè pressata / stampata in calore nantu à u tumbler.Questu hè quandu a tinta torna à un statu di gasu è hè assorbita in u revestimentu di poliester nantu à a superficia di u tumbler di sublimazione.

6.U prossimu passu hè di taglià i vostri disinni cù i vostri forbici o u cuteddu d'arti è u regnu.
Tagliate circa 1 mm à l'internu di a linea di taglio magenta.ùn lasciate micca alcuna linea magenta nantu à a carta di stamparà nantu à u vostru tumbler.

7.Now simu pronti à pusizioni a nostra stampa nant'à u nostru tumbler sublimation.Per avà usemu tumblers dritti chì sò faciuli d'imballà è di ligà.Ma qualchì volta a ghjente vole à fà nantu à tumblers tapered o tumblers.Tapered tumblers avemu bisognu di fà full wrap with shrink wrap in modu chì pudemu fà a carta stretta cù u corpu.

8. Avà aghjustate u vostru paràmetru di prissioni nant'à u vostru tumbler stampa cusì chì quandu vi clap u vostru tumbler in a stampa hà da mediu à pressione pisanti nant'à lu.
Pudete sapè s'ellu avete abbastanza pressione cum'è u supportu di Teflon è di gomma di silicone di a stampa di tumbler si inchinarà un pocu attornu à a cima è u fondu di u tumbler.Sè a forma di tumblers ùn sò micca regularmente dritta, tapered tumblers pudemu usà fornu.

9.Now inserisce a vostra pressa tumbler è stabilisce a temperatura per 400F / 204C è u timer per 180 seconde è lasciate preheat à a temperatura necessaria.
(per piacè nutate chì questu hè u paràmetru per a carta di sublimazione TexPrint XP) altre carte di sublimazione ponu esse bisognu di temperature più basse o tempi di riscaldamentu più longu o più brevi.Se tenete unu cun un cronometru di cunti, duverebbe principià automaticamente o pudete avè da appughjà u buttone entre per inizià u cronometru.In u fornu, perchè hè a temperatura media in tutta a zona di u fornu, pudemu abbassà un pocu a temperatura à circa 248F / 120C.

10.Una volta scadutu u tempu, liberate a pressione da a stampa è sguassate u tumbler da u manicu seguitatu da coglie u bordu di unu di i pezzi di cinta di calore nantu à una estremità di a carta cù l'unghia, poi sbucciate a carta da u tumbler. un muvimentu liscia.
(attenti à u so HOT!) Questa parte hè impurtante cum'è mentre u tumbler hè sempre caldu, l'imaghjina serà sempre liberata di gas d'inchiostro è se ùn l'eliminate micca in un muvimentu lisu, pudete finisce cù ghosting (doppia immagine), sopra spray. o un'immagine leggermente sfocata.Chistu pò ancu accade si cucini u tumbler per troppu longu.pudete avè bisognu di sperimentà cù u calore è i tempi per ottene u paràmetru ghjustu per a vostra stampa.

11.Avà postu u tumbler nantu à una superficia resistente à u calore finu à ch'ellu hà abbastanza rinfriscatu per trattà.
Sè vo avete fattu tuttu bè, allura tu avissi a finiri cu qualcosa cusì.

 

1. Assicuratevi di avè ciò chì avete bisognu.L'articuli necessarii sò i seguenti:Sublimazionestampatore(Epson o Inkjet)cù inchiostri di sublimazione installati, software d'arte grafica cum'è Adobe Illustrator o Coral Draw, carta di sublimazione,tumblerpressa di calore o fornu, un paru di forbici o un cuteddu d'arte è una regula, shrink wraps o manica,cinta di calore è uni pochi di sublimazione in biancutumblers

 

2. Avè un mudellu. Utempmanghjatu avemu bisognu di dimensioni di l'area di stampa.U mudellu AI hè stallatu per pudè stampà i grafici per duitumblers nantu à una pagina.Avemu lasciatu linee guida in u locu per mostrà induve posizionate i loghi in modu chì sò posizionati à circa 3 ore è 9 ore se cercate in cima à utumblercù u manicu in a pusizione di 12 ore.Per piacè mantene u testu è i grafici impurtanti à 2,5 mm da u bordu di a linea di taglio magenta o di e linee guida.Questu hè cusì quandu avete tagliatu u vostru fogliu stampatu finitu chì ùn avete micca tagliatu accidentalmente in u vostru logò.I grafici di fondo duveranu estenderà 2,5 mm oltre a linea di taglio

 

3. Una volta avetefinituu mudellu.Aprite in Illustrator è mette i vostri loghi o opere d'arte in a pusizione dichjarata.Sè vo vulete solu 1 logu nantu à ognunutumblerpoi pusizioni u vostru logu à a manu dritta.Questu significa chì una persona destra vi vede u vostru logu quand'elli piglianu u vostrutumbler.Hè veramente da u latu sbagliatu à u mumentu da una volta chì avemu stampatu in l'immagine specchiu serà nantu à u latu currettu, chì hè nantu à a manca di a pagina.

 

4. Una volta site cuntentu di a pusizione di u vostru logu / loghi, site prontu à stampà a vostra opera d'arte.In generale, per a maiò parte di a carta di sublimazione di bona qualità ùn avete micca bisognu di assai tinta per esse disposta nantu à a carta di sublimazione.Sè vo aduprate una stampante EPSON, una bona impostazione per principià sò Opzioni di qualità: Foto, Tipu di carta: CARTI SINI, sottu a Tabulazione Layout di pagina assicuratevi chì a casella di spunta Mirror Image hè marcata.Cliccate OK dopu u buttone Stampa è dopu u buttone Stampa torna in a finestra di stampa di Illustrator.

 

5. Avà chì avete stampatu a vostra pagina duverebbe vede qualcosa cusì.Ùn vi preoccupate micca di l'aspettu lavatu.Tutte e stampe di sublimazione sò cusì.A magia accade una volta chì l'imaghjina hè pressata / stampata in caloretumbler.Questu hè quandu a tinta torna à un statu di gasu è hè assorbita in u revestimentu di poliester nantu à a superficia di a sublimazione.tumbler.

 

 

6. U prossimu passu hè di taglià i vostri disinni cù i vostri forbici o u cuteddu d'arte è u regnu.Tagliate circa 1 mm à l'internu di a linea di taglio magenta.ùn lasciate micca alcuna linea magenta nantu à a carta di stamparà nantu à u vostrutumbler.

 

 

7. Avà simu pronti à pusà a nostra stampa nantu à a nostra sublimazionetumbler. Per avà usemu tumblers dritti chì sò faciuli d'imballà è di ligà.Ma qualchì volta a ghjente vole à fà nantu à tumblers tapered o tumblers.Tapered tumblers avemu bisognu di fà full wrap with shrink wrap in modu chì pudemu fà a carta stretta cù u corpu.

 


8. Avà aghjustate u vostru paràmetru di pressione nantu à u vostrutumblerappughjà cusì chì quandu vi batte u vostrutumblerin a stampa hà una pressione media à forte.Pudete sapè s'ellu avete abbastanza pressione cum'è u supportu di Teflon è di gomma di siliconetumblerpressa s'archerà intornu à a cima è u fondu di utumblerun pocu. Sè a forma di tumblers ùn sò micca regularmente dritta, tapered tumblers pudemu usà fornu.

 

8. Avà inserisci u vostrutumblerappughjà è stabilisce a temperatura per 400F / 204C è u timer per 180 seconde è lasciate preriscaldà à a temperatura necessaria.(per piacè nutate chì questu hè l'impostazione per a carta di sublimazione TexPrint XP) altre carte di sublimazione ponu esse bisognu di temperature più basse o tempi di riscaldamentu più longu o più brevi.tumblerin posizione e applauditetumblerappughjà chjusu.Se tenete unu cun un cronometru di cunti, duverebbe principià automaticamente o pudete avè da appughjà u buttone entre per inizià u cronometru. Sè u fornu, perchè hè a temperatura media in tutta a zona di u fornu, pudemu calà un pocu di temperatura à circa 248F / 120C.

 

9. Una volta u tempu hè scadutu, liberate a pressione da a stampa è sguassatetumblerda u manicu seguitatu da coglie u bordu di unu di i pezzi di nastro di calore nantu à una estremità di a carta cù l'unghia è poi sbucciate a carta da utumblerin un muvimentu liscia.(guardà fora u so HOT!) Sta parte hè impurtante cum'è mentre utumblerhè sempre calda, l'immagine rilascerà sempre gas di inchiostro è se ùn l'avete micca eliminatu in un muvimentu lisu, pudete finisce cù ghosting (doppia immagine), sopra spray o un'immagine leggermente sfocata.Questu pò ancu succede se cucinitumblerper troppu longu.pudete avè bisognu di sperimentà cù u calore è i tempi per ottene u paràmetru ghjustu per a vostra stampa.

 

 

 

10. Avà postu voitumblernantu à una superficia resistente à u calore finu à ch'ella hè abbastanza rinfriscata per manighjà.Sè vo avete fattu tuttu bè, allura tu avissi a finiri cu qualcosa cusì.


Tempu di pubblicazione: 15-10-2021